
Tulisitko meidän kanssa luomaan elämyksellisiä KOTONA-tapahtumia?
Olitpa näytteilleasettaja, yhteistyökumppani tai kiinnostunut liittymään tiimiimme, me haluamme kuulla sinusta.
Lähdetään yhdessä rakentamaan jotain uudenlaista!
Ensiaskeleet
25 vuotta sitten järjestettiin ensimmäinen Rakenna-, sisusta-, asu -messu Ylivieskassa– sen jälkeen tapahtumaa järjestettiin lähes kymmenessä kaupungissa. Se loi pohjan nykyiselle KOTONA-konseptille.
Uusi brändi
Vuonna 2019 tapahtuma uudistettiin ja sai uuden nimen: KOTONA-messut.
Uudistuksen myötä sen sisältö laajeni kattamaan entistä monipuolisemmin kodin, asumisen ja sisustamisen teemat.
KOTONA-konseptin tarina
Kasvun vuodet
Vuoteen 2024 mennessä tapahtumissa yli 30 000 kävijää ja lähes 600 näytteilleasettajaa.
Omistajuuden muutos
Joulukuussa 2024 Hilla Group luovutti KOTONA-konseptin uuden luvun kirjoittamisen Titan Events Oy:lle.
Yrityksen omistaja, Titta Tilvis, toimii myös Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n toiminnanjohtajana – ja hänen vahva tahtonsa on kehittää messutoimialaa Suomessa entistä rohkeammaksi, elämyksellisemmäksi ja tulevaisuuteen katsovaksi.
Elämyksellinen suunta
Vuonna 2025 konseptia on lähdetty uudistamaan rohkeasti – perinteisistä messuista kohti kokonaisvaltaisia KOTONA-tapahtumia.
Tulevaisuus
KOTONA Ylivieska 2024 5 500 kävijää, 100 näytteilleasettajaa, asiakastyytyväisyys 4,4
KOTONA Lempäälä 2025 uusi kaupunki, uusi kokemus. Vuonna 2025 konseptia on kehitetty niin, että voimme tulevaisuudessa kasvattaa KOTONA-brändin valtakunnalliseksi tapahtumaksi.
KOTONA 2026 uusia kaupunkeja luvassa – entistä laajempi ja elämyksellisempi kokonaisuus.
KOTONA-tapahtumien tekijät
Iida Rinnakkala
Somemanageri
“Minä en postaa – minä rakennan tarinaa.”
Helena Sinervo
Myyntipäällikkö
“Minun kanssani ei osteta paikkaa – vaan mahdollisuus erottua.”
Santeri Keskikorpi the “kotisanttu”
TikTokmaisteri
“Jos se ei naurata, se ei oo mun video.”